Mandag-torsdag: 6.20-16.30

Fredag: 6.25-16.15

Struktureret aflevering og hentning giver ro til børnene og skaber mulighed for læring og fordybelse

I tidsrummet fra 8:30 til 9:00 vil vi gerne skabe en samlingsstund med børnene, hvor den voksne er fuldt opmærksom på børnene og det at skabe læring omkring måltidet og den efterfølgende samling.

Vi ønsker ikke at blive forstyrret i tidsrummet 14:00-14:30, da vi, som ved formiddagsmaden, ønsker at skabe en mulighed for læring og fokuseret opmærksomhed.

Det er derfor ikke muligt at aflevere eller hente jeres barn i disse tidsrum, da det tager opmærksomheden fra kerneopgaven og forstyrrer børnene. Forældre er altid velkomne til at vente i alrummet indtil det er muligt at aflevere eller hente jeres barn.

Vuggestuen har lukket dagen efter Kr. himmelfartsdag, mellem jul og nytår samt to uger i sommerferien. Her er der mulighed for at få sit barn passet i en anden institution.